Monday, February 25, 2013

特注オーダーメイド、自転車ヘッドバッジ、エンブレム!Just Finished!


Just finished! A bicycle emblem, head badge for a INZIST bicycle! Too fantastic. Skull wing motif emblem! Thanx for ordering! 

完成ですよね!INZIST自転車用のエンブレム!ヘッドバッジ!スカル羽なモチーフがとっても素晴らしいですよね!たぶん世界一カッコいいINZIST自転車になったのではないでしょうか!ご依頼本当に感謝です!

Let's see how it was made! Oh! Yes! from a piece of plate!
では!どのように作られたのか見てみましょう!一枚の板からでしたね!

Let's handsaw out the designs out of plate!
では!切り抜きましょう!

Oh! Yes! emblem show up!
切り抜けましたね!エンブレムが現れましたね!

Let's Fire to another plate!
そしてファイアでしたね!下地の板にね!

Polish & just finished! A bicycle emblem, head badge for "INZIST" bicycle brand. Thank you for ordering such a special bicycle emblem! 

その他記録写真!「INZIST」自転車用の自転車エンブレム、ヘッドバッジ完成でしたね!

本当に特別な一台の自転車のためのご依頼、本当に光栄でした。この自転車が走る山々で、どんな過酷な瞬間も恐れず、それでいて逆に災難を吹き飛ばすビーストな守神なエンブレム!モンスターが乗りこなす人の安全を逆に約束するぜ!なんてね!

少しでも楽しい時間のきっかけになったなら幸いです。ご依頼本当に感謝です!


Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment