Saturday, March 2, 2013

特注オーダーメイド、ループタイ!Just Finished! custom made loop tie!

Just finished! Sheriff badge motif, emblem style loop tie for S.S.S!! Southern Shimokita Soul man!! Cooke Yoshizawa soul music man! Too fun impact for concert accessory with his name on! Thanks!

 完成ですよね!ヘイ!カウボーイ!保安官なエンブレムなスタイル!カントリーウエスタン!ループタイ!SSS!サザン!シモキタザワ!ソウルマン!のためのインパクトな特注ステージ・アクセサリー!楽しいライブ!盛り上げますよね!ジュエリーでもね!楽しいね!

Just finished! Bracket for loops ties! Oh! Yes! Emblem style loop tie! Too fun jewelry making! Thanks! 

金具付きましたよね!ヒモが見えますね!楽しいね!感謝です!
Back Sample shot! Just finished! With message & our name on! Sheriff badge motif, emblem style loop tie for S.S.S!! Southern Shimokita Soul man!! Cooke Yoshizawa soul music man! Too fun impact for concert accessory with his name on! Thanks! 

その他記録写真!裏側も名前やメッセージ添えて完成ですよね!再度!ヘイ!カウボーイ!保安官なエンブレムなスタイル!カントリーウエスタン!ループタイ!SSS!サザン!シモキタザワ!ソウルマン!のためのインパクトな特注ステージ・アクセサリー!楽しいライブ!盛り上げますよね!ジュエリーでもね!楽しいね!感謝です!




Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment