Saturday, February 9, 2013

特注オーダーメイド、メダル!Just Finished!

Oh! Yes! Just finished! A pair of medals for man& woman sports festival champions! With arc-en-ciel Color jewels! Sports meeting jewelry, jewelry meeting sports! Too fun jewelry making!

完成ですよね!男子なスポーツ大会用メダル!そして女子大会のもね!スポーツがジュエリーに出会う瞬間、ジュエリーがスポーツに出会う瞬間、本当に楽しいですよね!ご依頼ほんとに感謝です!
Oh! Yes! Jewels! Arc-en- ciel! Bicycle race champion color! Too fun bicycling!

宝石も留めてね!アルカンシェル!また自転車チャンピオンなメダルですよね!楽しいね!
It is a medal but! Also a key chain ornament! Too fun everyday with winning medal!

チャンピオンのメダル…なんだけどね!キーホルダーでもあるんですよね!勝利のメダルと楽しいエブリデイ!ほんとに楽しいですよね!
Oh! Yes! A mallet & ribbon motif jewelry medal for a sports festival! Just finished engraving title & dates! Girl's Bike polo festival Vol.3! Too fun winning! 

大会名称&日付を添えてね!今年もやりますよね!ガールズバイクポロフェスティバル!欲しいなら!参加して勝しかないですよね!
It is a medal but! Also a necklace! Too fun everyday with winning medal! Thanks! 

こちらもチャンピオンのメダル…なんだけどね!ネックレスでもあるんですよね!女の子達も!勝利のメダルと楽しいエブリデイ!ほんとに楽しいですよね!感謝です!




Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment