Thursday, November 22, 2012

特注オーダーメイド、自転車ヘッドバッジ、エンブレム、レッドブル!Just finished! Custom made bicycle head badge, emblem! RedBull!

Just finished! Red Bull Mini Drome bicycle event special 1st & 2nd winners bicycle head ornaments prizes! Special prizes for special moments! Fantastic Always! Thanx!

レッドブルミニドローム自転車大会用の優勝賞品な自転車飾り、特注自転車ヘッドバッジ!完成ですよね!スペシャルな瞬間をスペシャルな記念品で楽しむ、素晴らしいですよね!僕も光栄です。ご依頼本当に感謝です!

Oh! Yes! This is the event we made prizes & medals for! Too fun event Tomorrow in Tokyo Happening! Thanx! 

Red Bull event website:
http://redbullevents.jp/event/mini_drome/2012

ちなみにこれが今回メダル&プライズ制作を担当させて頂いたレッドブルなイベントですよね!しかも明日!楽しいね!ジュエリーとスポーツが繋がる瞬間、素晴らしいですよね!関われて光栄です。感謝です!




Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment