Monday, November 26, 2012

ミュージックビデオで使用されました!Featured in Music Video!


Our client TUBAGRA Japanese MTB street trial team are featured in a Japanese music video! Oh! Yes! My bicycle head badge is small but it's on the bike! Too fun craft making! Thanx! 

情報解禁OK出ました。僕らのお客様!日本が世界に誇るストリートMTB トライアルチーム TUBAGRA!のライダーSTEM*君が全面的に出演している、ミュージシャン堂島孝平さん(こち亀のEDを歌ってる方)の新曲「シンクロナイズド モーニング」のPVをご覧ください!もちろん!彼がぴょんぴょん飛びはねる自転車には!小さいけど僕らのヘッドバッジがついています!しかも一瞬アップになる!感動ですよね!感謝です!

http://t.co/jhXx40Bj



Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment