Monday, November 17, 2014

White Gold Locket Ring! パール、アクアマリン、ダイヤモンド、ホワイトゴールド・ロケットリング

Just finished! A white gold locket ring with heart shape inside! Diamond, aquamarine & pearls! Fantastic fun ring! Thank you for ordering! 
完成!珍しいロケットリングのご依頼。フタの中央にダイヤモンドを添えて、リング部分に真珠とアクアマリンを交互に添えたホワイトゴールド指輪。開くとハートの形がフタ底に!とっても楽しい指輪となりましたね!ロケットだけに、アメリカはヒューストンからのまさかのご依頼!レッツ!発射!でお届けでしたね。ご依頼本当にありがとうございました。
Original design drawing of the ring just finished! We always propose custom jewelry like this worldwide lately. Fun Internet world! Thanks! 

オリジナルのデザイン画の一枚はこの様な感じでしたね!最近は、世界中いつもこの様なインターネットのやり取りでオーダーメイドのご依頼が海を越えてやってきます。本当に不思議な時代に感謝です。
Just Ready for delivery! A unique fun locket ring! Thanks for ordering! 

オーダーシートもやっと描けてお届けも完了ですよね!ご依頼頂き本当に光栄です。感謝です! 


Rui & Aguri Fine Jewelry


No comments:

Post a Comment