Monday, December 3, 2012

特注オーダーメイド、家紋、イニシャル、誕生石、ご出産祝いゴールド・ネックレスギフト!Just Finished! Custom made gold necklace with birthstones, family crest & initials!

Front & back! Of just finished family crest gold necklaces! Celebrating gift from husband to wife & their first child. With their crest & initials & births jewels! She is just a baby now, but already can't wait when she realize this fantastic gift from father! Thanx! 
Backside! of A family crest motif gold necklaces for mother & daughter. With their Name initials & birthstones! Celebrating birth of first child! Fantastic way to share family memories! Thanx! 

ご家族の家紋モチーフなゴールド・ネックレス!完成ですよね!奥様と初めてのお子様な娘様のために旦那様より家族な記念なプレゼント。裏にはそれぞれのお名前イニシャル&誕生石を添えて…まだ0才な娘様、大きくなってこのネックレスに気付くのはまだ何年先未来ですが、お父様からの素敵過ぎるギフト…きっと喜んで頂けますよね!感動です。ご依頼本当に感謝です!

表&裏ですよね!ジュエリーの楽しみ方、本当に色々なんですよね!ご結婚、ご出産、そして時に大切な方との別れな時。素晴らしい形で未来へ。ですよね。ご依頼本当に感謝です!



Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment