Friday, January 18, 2013

雑誌にて紹介して頂きました!On a Magazine!

Oh! Yes! We are on a bicycle magazine again! Page33! "Loop magazine Street bicycle DIY cutom book!"  2013. Jan. 18th in store now! Fantastic! Thanx! 

発売されましたね!ジュエリー屋さんなのに!豪快に自転車雑誌にルイさん達が載ってます!どんな記事かな?ページ33!ここじゃ言えないよね!サンライズさんや楽しい皆もね!僕らのプロフィールは!まさかの「Shinji Morita Photography 」の写真!いつもありがとう!ループマガジン!ストリートバイシクルDIY custom book!2013年1月18日!発売!感謝です!あと息子ジュンセイも!アグリちゃんもね!豪快にね!本屋さんで僕と握手!
Also! Page82! our gold medals for Red Bull event are on the same magazine! "LOOP Magazine Street Bicycle DIY Custom Book" 2013. Jan. 18th in Japanese book store nearest You! Yes! worldwide! Thanx!! 

昨日発売のループマガジン「ストリートバイシクルDIYカスタムブック」なんとページ82でも!実は僕らのゴールドメダルたちがレッドブルのチャンピオンと共に載っています!お見逃し無く!感謝です!




Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment