Tuesday, January 22, 2013

オーダーメイド、ハーフキャブ!シューズ、靴モチーフ!特注指輪!Just Finished! Custom HalfCAb motif shoe ring!

Yes! making a shoe! Yes! Half Cab ring for half cab shoes lover client! Too fun shoe making! Well see how it goes! 

あ!金属な靴が出来てきましたね!Yes! ハーフキャブ!可愛い靴が出来そうですね!これが!まさかのとっても大胆な指輪になりましたね!
Wow! what is that! Yes! Half Cab! A shoe motif ring! Can't stop asking about it! Ring for a client who love Half cab! Always rings with loving motifs! Too fun! Jewelry life!

完成ですよね!な!何だそれ⁉って絶対言わせしまう楽しい指輪!珍しい靴なご依頼!なら!世界一のインパクトで楽しいFUN指輪ライフ!感謝です!
There is a ruby behind the shoe ring! Client's love to a special fun she half cab! Too fun jewelry life! Thanks! 

裏にはルビーを一つね!え?ルビーはそう!好きな色と共に、何千年も楽しまれているLOVEな宝石でしたね!スペシャルな靴を愛するお客様な指輪、ルビーを添えてね!楽しいね!
Yes! Just finished! Yes! Half Cab ring for half cab shoes lover client! You see! huge shoe on a ring! Impact! Too fun shoe motif ring making! Thanx!

あ!金属な靴な指輪が出来ましたね!Yes! ハーフキャブ!本当に靴が指輪に!ボン!とのっかってるみたいですよね!誰かが身に付けてたら!何だそれ!!ってツッコミ入れずにはいられない!素通り不可なシューズな指輪!せっかく楽しい指輪!作るなら世界レベルのインパクトでね!感謝です!
Yes! Its like finger is always stepped by Half cab! Yes! Always! Too fun shoe ring! Thanks! 

つけるとね!いつも靴、しかもハーフキャブの靴に踏み付けられてる気分になれますよね!楽しいね!ご依頼、本当に感謝です!




Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment