Thursday, January 17, 2013

特注オーダーメイド、リフォーム!ダイヤモンド、プラチナご婚約指輪!Just Finished!

Just finished! Reform ring order of mother's engagement ring 27 years ago to daughter of marring! Changing bezel to a new style! Fantastic! 
完成ですよね!27年前のお母様のご婚約指輪を新たなスタイルに一新して…娘様へ。
Platinum ring & 5mm huge diamond are original from 27 years ago! The bezel is new classic 7 prongs style! Diamond shines fantastic! 
リング部分とダイヤモンドは27年前そのままに、新たに7本爪のクラシカルなスタイル石座で娘様へ。せっかくの大切なお母様のご婚約指輪、これからも楽しんで頂けそうですよね!
Yes! Heart shape diamonds on the bezel sides! 7 prongs 7 sides 7 hearts! Our famous 7 hearts diamond bezel! Also shines on this ring! Fantastic! 
そうでしたね!ハートのダイヤモンドが側面に輝き抜ける!僕らの名作ダイヤモンド石座でしたね!今回も輝きましたね!もちろんリフォームでも作ります!ご依頼本当に感謝です!
Again! Original engagement ring with skyscraper bezel of parents 27 years ago on left! Same platinum band with new daughter's requested low special diamond bezel on the right! Looks like now she can wear more everyday! Thanx! Lets refine & finish! 
最後にもう一度!左は元々の27年前の高さのある石座なご両親のご婚約指輪!右は、リフォーム後、受継がれた娘様のために一新され低めな石座となって生まれ変わったご両親のご婚約指輪。大切な指輪、少しでも気に入った形で、また次の世代でも楽しんで頂けそうですよね。
Yes! 1986 engagement ring! 27 years ago. A couple married so long ago. But now, this ring is given to their young daughter. Platinum & huge diamond are fantastic! But the style is not for the daughter of current. So! Lets change! It's style! Thanks! 

ね!1986年、27年前のご婚約指輪!僕がまだ7才!清原和博がプロ野球デビュー!ドラゴンクエスト1が発売!皆んなで玩具屋さんに徹夜で並んでた年にご結婚された方の指輪!とても昔の指輪ですよね!そんなお二人の大切な指輪が今!大切な娘さんへ!プラチナ&ダイヤモンドはファンタスティック!でもスタイルが娘様には少々好みではない指輪。だからスタイルチェンジ!好みの形でこれからの未来へ受継ぐ…感動です。ご依頼、本当に感謝です!



Rui & Aguri Fine Jewelry



No comments:

Post a Comment