Saturday, January 19, 2013

特注オーダーメイド、自転車ヘッドバッジ、エンブレム!Just Finished! Custom Bicycle head badge, emblem!

Just finished! A shrike motif emblem! Head badge for a street bicycle MTB team "TUBAGRA" Japan! Grasshopper, frog & bird! Flying motif Emblem for those who loves jumping & flying! Too fun bicycling! Thanx! 


完成ですよね!モズ鳥なモチーフ!エンブレム!自転車飾りヘッドバッジ!ストリートマウンテンバイクチーム「TUBAGRA」自転車の飾りですよね!バッタ!カエル!鳥!飛ぶのが大好きな皆様へ!空飛ぶモチーフでね!

See! Frog is pieced by shrike on branch! Too fun nature motifs! Thanx! 


え?カエルが居ないって?ここに居ましたよね!モズのはやにえ!この鳥独特の習性ですよね!楽しいですね!

Back side with our name"Rui & Aguri Fine Jewelry" on! Thanks for ordering! 


裏にはいつもの様に、僕らの名前「Rui & Aguri Fine Jewelry」を添えてね!楽しいね!いつもご依頼本当に感謝です!



この素晴らしいモズ鳥さんなエンブレム!ここまでの制作の様子は是非こちらでお楽しみ下さい!



【指輪が出来るまで】RUI INABA Jeweler Blog JAPANESE

「第37話:宝石と自転車ヘッドバッジも新次元!モズ鳥からドバッツへ!繋がる2つの新世界!感謝です」


Oh! Yes! This famous shrike bird motif bicycle emblem making is in my English blog already! Please enjoy fantastic world of making! Thanx!



[Making Rings]RUI INABA Jeweler Blog ENGLISH

No comments:

Post a Comment