Monday, January 28, 2013

特注オーダーメイド、スケートボード・モチーフ、ダイヤモンド、ゴールド指輪!Just Finished! Skateboard motif diamond gold ring!

Oh! Yes! Another shot! Too fun penny cruiser skateboard landing motif ring with jewels! Fun jewelry making! Thanx for ordering! 

その他記録写真。完成でしたね!スケートボードな楽しい指輪!僕らの指輪にランドオン!宝石を添えてね!これも!思わずツッコまずにはいられない!素通り不可な指輪ですよね!楽しいね!ご依頼本当感謝です!
Oh! In case! If you don't know what a penny is! Yes! They are penny! Mini cruisers! Yes! Small skateboards! Too fun jewelry making! Yes! Not yet finished!

あ!もしね!ペニーが何だか分からない!な人のために!これがペニーでしたね!小さなスケートボード!お楽しいね!
Oh! Yes! Another shot! Too fun penny cruiser skateboard motif ring with jewels! Fun jewelry making! Thanx for ordering! 
It is not too uncomfortable as you think! The board flys right above the finger right! Not too high not too low. Fantastic fun ring! Thanx! 

実は!大胆な指輪だけど、皆が想像するより身に付け易いんですよね!ボードが指の向きに沿って飛んでますよね!高過ぎず、低過ぎずね!スケートボードのようにね!楽しいね!感謝です!




Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment