Sunday, January 20, 2013

雑誌にて紹介して頂きました!On 2 Bicycle Magazines!

My bicycle head badges & emblems are featured on two magazines Japan wide to worldwide book store nearest you! "Loop magazine Street Bicycle DIY custom book & Bicycle Club" both now on sale this month! Don't miss them! Thanx! 

この二冊で僕らの自転車エンブレム!ご紹介されてますよね!「Loop magazine Street Bicycle DIY custom book & Bicycle Club」共に今月もう発売中!お帰りの際に是非!もう一度言うけど…ジュエリー屋さんなのに!豪快に自転車雑誌にルイさん達載ってます!どんな記事かな?ここじゃ言えないな!本屋さんで僕と握手!お待ちしてます!感謝です!
Oh! Yes! We are on another Japan wide bicycle magazine this month! "Bicycle Club" march issue 2013! 

何と!明日発売な自転車雑誌「BICYCLE CLUB」三月号にも!ルイさん達の作品が載ってます!233ページ!しかも高級外車自転車ブランド「リドレー」と並んでのお問合せ!
Oh! Yes! We are on a bicycle magazine again! "Loop magazine Street bicycle DIY cutom book!" Fantastic! Thanx! 

発売されましたね!ジュエリー屋さんなのに!豪快に自転車雑誌にルイさん達が載ってます!どんな記事かな?ここじゃ言えないよね!サンライズさんや楽しい皆もね!僕らのプロフィールは!まさかの「Shinji Morita Photography 」の写真!いつもありがとう!ループマガジン!ストリートバイシクルDIY custom book!本日発売!感謝です!あと息子ジュンセイも!アグリちゃんもね!豪快にね!本屋さんで僕と握手!
Also! Page82! our gold medals for Red Bull event are on the same magazine! "LOOP Magazine Street Bicycle DIY Custom Book" 2013. Jan. 18th in Japanese book store nearest You! Yes! worldwide! Thanx!! 

昨日発売のループマガジン「ストリートバイシクルDIYカスタムブック」なんとページ82でも!実は僕らのゴールドメダルたちがレッドブルのチャンピオンと共に載っています! 実はね!お見逃し無く!感謝です!




Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment