Thursday, May 30, 2013

雑誌にて紹介して頂きました!We are on a Magazine! Loop magazine!

Oh! Yes! My prize medals are on a bicycle magazine "LOOP magazine" Japan! They are medals for a Japanese bicycle event from few weeks ago! Too fun jewelry making thanks! 

そう言えば!ルイさんが先日作った優勝メダル2つが現在発売中の自転車雑誌「LOOP magazine」に載ってますよね!小さいけどね!楽しい大会楽しいメダル!貰えたら!た、楽しいですよね!ご依頼本当にありがとうございました。僕らの作品が、少しでも多くの人に、世の中の楽しいイベント!知って頂くきっかけとなれていたなら幸いです。101ページです!101匹のワン…って覚えると簡単ですよね!感謝です!



Rui & Aguri Fine Jewelry


No comments:

Post a Comment