Wednesday, May 8, 2013

二頭のライオンのモチーフ指輪!ゴールド指輪!Just finished!

Just finished! A twin lion motif silver ring! A sculpture piece of RUI INABA from about 8 years ago! Lets ship to Georgia Atlanta! Thanx! 

完成ですよね!今や僕らの定番作品ツインなライオンリング!もう8年程前の僕の彫刻作品…楽しいね!ジョージア、アトランタへレッツシップアウト!いつも感謝です!
L! I! O! N! Oh! yes! Our worldwide fun Lion motif ring! Just finished! This time! Tokyo! Japan! Thanks! 

また出来ましたよね!L! I! O! N! ライオン!僕らのワールドワイド定番リング!二頭の獅子が!身に付けた者をビーストに変身させるぜ!何てね!今回はホームJAPAN!感謝です!  
Just finish! A very thin yellow gold band! A fun stackable ring with other rings like..., wedding band, and all kinds of anniversary bands everyday! Thanks! 

今日は本当に沢山完成な日ですね!これもね!とても細いゴールドリング!日々の楽しいファッションのお供に!またお誕生日や記念日のプレゼントに!例えば!いつも身に付けるご結婚指輪や記念リング、大切な指輪に重ねて楽しむ新たな細身の記念リング!もちろん特に意味が無くても光輝くゴールドが毎日を明るくしてくれますよね!楽しいですよね!ご依頼本当に感謝です!
A young couple ordered rings like this the other day! Just a fun jewelry shop moment in everyday life. It is my honor to stand in front of people everyday. I hope times at our jewelry be a fun life memory of clients! Thank you thank you thank you! 

先日は、楽しい&お若いお二人!が、この二つの指輪をご依頼して下さいましたよね!いつも楽しいジュエリータイム!わざわざお越し頂き本当に感謝です。皆様を接客する機会を頂ける毎日が本当に光栄です。皆様の人生の中で、少しでも楽しい記憶として、また、毎日のお持ちのアクセサリーの1つとしての僕らのジュエリー、楽しんで頂けたなら嬉しいですよね!本当に感謝です! 




Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment