Tuesday, March 4, 2014

完成!自転車ヘッドバッジ&エンブレム!Just Finished! Bicycle Head Badge! Emblems!

h! Yes! Just finished! A bicycle emblem! Head Badge for a special bicycle team in Japan! TUBAGRA! Shrike bird motif catching grasshopper & frog! Too fun bicycle head badge! Thanks! 

完成でしたね!バッタも蛙も余裕に超えるZ!な日本のストリートMTB!自転車チーム!TUBAGRA様用のエンブレムでしたね!いつも本当に感謝です!そして私どもの2000枚目のインスタグラムの写真!本当偶然とは思えないジャストミートでしたね!これからも、こちらこそ宜しくどうぞ感謝です!
Also! Just caught! finished! Emblem! Head badge for a bicycle brand "Helavna Cycles"! A fun fishing motif emblem for fun hera-crucian fish named bicycles! Thanks for ordering! 

しかもお魚もいっぱい!こちらも完成でしたね!楽しい自転車!のためのエンブレム!ヘッドバッジ!でしたね!ヘラブナな、お魚モチーフな自転車ブランド様よりのご依頼でしたね!海外が主なマーケットなんですって!外国で走る自転車に私どもの『Rui & Aguri Fine Jewelry』エンブレム!…本当に感動ですよね。とても光栄です。感謝です!

ありがとうございました!



Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment