Tuesday, January 14, 2014

特注オーダーメイド、ダイヤモンド、プラチナ、ソリテール婚約指輪!感謝です!Just Finished! Diamond Platinum Engagement Ring!

ust finished few days ago for Xmas propose! Platinum diamond engagement ring! Very simple 4 prongs bezel of current contemporary style! I guess it went fine! This is our last engagement ring of 2013. We were able to make many engage rings last year again! Thank you for ordering! My honor! Thanks! 

こちらも先日完成でしたよね!プラチナムなダイヤモンドなご婚約指輪でしたね!とてもシンプルなこだわりの4本爪な石座でね!まさに現代なコンテンポラリーな指輪スタイルですよね!クリスマスなプロポーズ!どうやら素晴らしい時間だった様ですね!お役に立つ事ができとても光栄でした。しかもこれ!2013年、最後の完成な僕らのご婚約指輪でしたね!本当に光栄です。そして去年も、沢山のご婚約指輪をお作りさせて頂き本当に光栄でした。この様な形で、皆様のお役に立てる今日がある事がとても嬉しいです。ありがとうございました!どうぞいつまでもお幸せに!感謝です!
With engraving of their wedding year & date! in japanese letters! Fantastic way to enjoy their wedding propose year & bands! Thank you for ordering! 

指輪の内側には、プロポーズされた年と日付をシンプルに添えて、しかも日本語で!12月25日!クリスマスでしたね!大切なプロポーズ、いつの時代も定番な、素晴らしいご婚約指輪の楽しみ方ですよね。本当にご依頼ありがとうございました!どうぞいつまでもお幸せに!感謝です! 
Just Ready for delivery platinum diamond engagement ring! Thanks for ordering! 

オーダーシートもやっと描けてお届け準備完了ですよね!と言うか!もうお届け完了してましたね!本当にご依頼光栄でした。どうぞいつまでもお幸せに!感謝です!
Again! Just finished few days ago for Xmas propose! Platinum diamond engagement ring! Very simple 4 prongs bezel of current contemporary style! I guess it went fine! This is our last engagement ring of 2013. We were able to make many engage rings last year again! Thank you for ordering! My honor! Thanks! 

こちらも先日完成でしたよね!プラチナムなダイヤモンドなご婚約指輪でしたね!とてもシンプルなこだわりの4本爪な石座でね!まさに現代なコンテンポラリーな指輪スタイルですよね!クリスマスなプロポーズ!どうやら素晴らしい時間だった様ですね!お役に立つ事ができとても光栄でした。どうぞいつまでもお幸せに!感謝です!



Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment