Tuesday, January 21, 2014

オーダーメイド、自転車チェーン&チューリップのモチーフのご結婚20周年記念ギフト指輪!20th Wedding Anniversary Gift Rings! Bicycle chain motif & Tulip rings!

Oh! Yes! Just finished! A pair of our famous worldwide bicycle chain ring & tulip ring! For clients 20th wedding anniversary gift rings!! Such a honor & pleasure making such a special gift of love! Thank you for ordering! Yes! Japan! 

完成でしたね!僕らのワールドワイドヒッツ!自転車なモチーフ!チェーンリング!とチューリップリング!な!ペアリング!今回はご結婚20周年の記念に、自転車好きな旦那様へ、そして奥様へ!とても大切な記念のご依頼…お作りさせて頂く機会を頂き…本当に、光栄でした。どうぞこれからも末永、お幸せに!ご依頼心から感謝です!
With!! anniversary date & initials of two lovers! Such a honor & pleasure making such a special gift of love! Thank you for ordering! Yes! Japan!

指輪内側には、20年目のご結婚記念日を永遠に添えて…。今回は指輪の文字はいつも使用しないゴシック体なフォント、何故か?それは20年前のご結婚指輪の文字がゴシック体だったから!それに合わせたフォントで、20年目のお揃いリングってね!…本当に感動ですよね。

果てしないこれまでのお二人の日々…少しでも楽しい時間のお役に立てていましたら幸いです。どうぞこれからも末永、お幸せに!ご依頼心から感謝です!



Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment