Thursday, October 30, 2014

Custom Masked rider Wizard! Wizard ring! 仮面ライダーのモチーフ指輪ウィザードリング

Fun custom ring sample. Interpretation of masked rider wizard's wizard ring by us. Your hope is our custom style. Thanks! 
貴方の希望が僕らの形。この世にないなら…貴方のためだけに誕生させますよね、どんなテーマも。もちろん!僕らのスタイルでね!感謝です。
Henshin! Style change! Just finished! Yes! shades moves fantastic! Custom Masked rider Wizard ring! With real ruby and metal! A gift order from a hero lover. Real Toy wizard ring to a real metal jewel wizard ring! Thanx! 
変身!仮面ライダーウィザードリング!本物のルビーでね!メガネも動く!完成ですよね!
Yes! Japanese kids hero, Masked rider Wizard! Making Wizard ring again! Too fun kids hero motif ring! Almost about to capture its shape! Thanks for ordering! 
ご縁がありまして、また作る事となりました!まさかのウィザードリング!あともう少しで形が捉えられるかな!子供達のヒーロー指輪モチーフのカスタムリング!
作るのも本当に楽しいですよね感謝です!
プレゼントのアイデアは無限大ですよね!ありがとうございました。





Rui & Aguri Fine Jewelry


No comments:

Post a Comment