Tuesday, September 30, 2014

Platinum Wedding Rings with birthstones & diamonds! プラチナご結婚指輪!誕生石とダイヤを添えて

Just finished! diamond, ruby, sapphire & aquamarine! Yes! Platinum wedding band with 2 lovers birthstones & wedding month jewel on bride's band fantastic!and very simple platinum band for groom with matching messages engraving inside! Thanks for ordering! 

完成でしたね!ダイヤ、ルビー、サファイア&アクアマリン!お二人の誕生石を中央に交互に、両脇にはダイヤとご入籍の月の宝石を奥様のプラチナムご結婚指輪に添えて。4種それぞれの宝石を、お二人のこれまでの三年の時間な3つずつ、計12個で奥様のご結婚指輪にクラシカルに召喚!全てがお二人のエレメントな、とっても色鮮やかな素敵なご結婚指輪となりましたね!
そして旦那様には、シンプルなプラチナバンド!お揃いのメッセージをイニシャルとご入籍日と共に添えて。ご依頼本当に光栄でした。ありがとうございました感謝です!
Just finished! For groom & bride! platinum band with engraving of "Happiness is forever" with 2 lovers initials & wedding date! Thank you for ordering! 

旦那様と奥様のご結婚指輪の内側には、幸せは永遠に『Happiness is forever』な言葉をお二人のイニシャルとご入籍日と共に添えて。お作りさせて頂く機会を頂き本当に光栄です。

改めて、ありがとうございました。



Rui & Aguri Fine Jewelry


No comments:

Post a Comment