Friday, July 25, 2014

Platinum Diamond Engagement Ring! プラチナ、ダイヤモンド、ソリテールエンゲージリング


Just finished! last Xmas propose! Platinum diamond engagement ring! Very simple 4 prongs bezel of current contemporary style! I guess it went fine! Thank you for ordering! My honor! Thanks! 

こちらも完成でしたよね!プラチナムなダイヤモンドなご婚約指輪でしたね!とてもシンプルなこだわりの4本爪な石座!まさに現代なコンテンポラリーな指輪スタイルですよね!クリスマスなプロポーズ!日本語で添えるのもまた一味違う素晴らしさですよね!そしてどうやら素晴らしい瞬間だった様ですね!お役に立つ事ができとても光栄でした。どうぞいつまでもお幸せに!感謝です!



Rui & Aguri Fine Jewelry



No comments:

Post a Comment