Thursday, October 17, 2013

特注、オーダーメイド、プラチナムご結婚指輪!Just Finished! Platinum Wedding Rings!

Just finished! A pair of platinum wedding bands with lotus & seasonal flowers & leaves! Fun seasonal memories of the 2 lovers engraved around the bands! With their wedding date inside! Fantastic custom rings! Thanks! 
完成ですよね!プラチナなご結婚指輪!お二人の思い出の季節のお花、葉っぱのモチーフそして大好きなモネの蓮の絵よりロータスを添えて。いつまでも見応えのある彫刻が指輪を一周!素晴らしいご結婚指輪となりましたね!ご依頼頂き本当に光栄です。感謝です。お幸せに!
内側には、あえて日本語でご結婚記念日を添えて。日本語の雰囲気で、大切な記念日を指輪に添える。日本語の持つ視覚的雰囲気、本当に素晴らしいですよね。改めてお作り出来て光栄でした。ありがとうございました!感謝です。
Just Ready for delivery! A pair of platinum wedding rings! Thanks for ordering! 

こちらも!オーダーシートを添えて。本当にご依頼感謝です。どうぞいつまでも!お幸せに!感謝です!


Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment