Tuesday, February 5, 2013

握り合う手のモチーフ、フェデリング、シルバー!Just Finished! Federing!

Just finished! Our famous heart & lovers motif fede ring! Thanks for ordering! Lets ship to Manhattan! Thanx! 

完成ですよね!世界中で楽しまれている僕らの定番!ハートと恋人達なモチーフなフェデリング!きっとバレンタインに間に合いますよね!ご依頼感謝です!レッツ!マンハッタンへシップアウト!
Back side of Heart & lovers motif Fede ring! Fede ring is a classic hands shaking style wedding ring from ancient times! See! Hands shaking! 

そして裏側!フェデリングはね!遥か昔の時代より結婚指輪として楽しまれてる手が握手してる指輪なんですよね!ね!ハートの両脇に恋人達、裏側はフェデリング!楽しい指輪ですよね!皆さんも是非楽しいバレンタインを過ごしてね!感謝です!



Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment